Beste relatie en/of gebruiker,

Namens het team van PrimaBeheer wensen wij u een gezond, liefdevol en voorspoedig 2025.

Het nieuwe jaar is gestart, vol goede voornemens, hoop en verwachtingen. Dit geldt ook voor PrimaBeheer. Tijdens het kerstreces hebben wij niet stil gezeten: de nieuwe release is na uitvoerig testen live gegaan en uitgerold voor al onze klanten. Uw opgeslagen planningen zijn succesvol geïmporteerd naar de nieuwe omgeving.

Wij hopen dat elke update van PrimaBeheer bijdraagt aan het verbeteren van ons product, zodat u nog beter kunt werken met onze software. Heeft u suggesties, opmerkingen of vragen, dan kunt u deze altijd delen via helpdesk@primabeheer.nl. Wij stellen dit zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,
Boy Gebbing
Algemeen directeur
Nieuwe release software nu live!
De belangrijkste wijzigingen in de software van PrimaBeheer zijn de inlog, het planningsproces en de projectenmodule.
U logt nu in via een tweestapsverificatie
De voordelen zijn:
Gebruiksgemak: Geen wachtwoorden nodig, wat vaak een obstakel is voor gebruikers.
Beveiliging: Tweestapsverificatie maakt het systeem veiliger dan alleen een wachtwoord.
Flexibiliteit: Gebruikers kunnen op elk apparaat met hun e-mailadres inloggen.

Er is wel een geldig e-mailadres nodig wat bekend is in ons systeem.
Planningsproces
Het doel van het vernieuwde planningproces is:
Uniformiteit: Gestandaardiseerde processen voor planningen en begrotingen.
Beveiliging: Duidelijke goedkeuringsstappen om fouten of ongewenste wijzigingen te voorkomen.
Flexibiliteit: Ondersteuning van zowel PDF als CSV-formaat voor diverse gebruiksscenario's.
1) Plannen op basis van actuele gegevens:
Planningen worden opgesteld met behulp van de meest recente gegevens.

2) Opslaan van planningen:
Vanuit de actuele gegevens wordt een opgeslagen planning gemaakt.
De opgeslagen planning is beschikbaar als PDF en CSV-formaat.

3) Goedkeuringsprocedures voor planningen:
Elke opgeslagen planning ondergaat een goedkeuringsprocedure voordat deze verder gebruikt kan worden.

4) Begrotingen opstellen:
Vanuit een goedgekeurde planning kan een begroting worden gemaakt.
Een begroting bestaat uit planregels van de goedgekeurde planning.
Een begroting is beschikbaar als PDF en CSV-formaat.

5) Goedkeuringsprocedures voor begrotingen:
Net als planningen ondergaan ook opgeslagen begrotingen een goedkeuringsprocedure.
Projectenmodule
De projectenmodule biedt een centraal platform voor het beheren, monitoren en optimaliseren van al uw projecten, inclusief communicatie en statusinformatie.
Kenmerken projectenmodule

1) Koppeling met begrotingen:
Een project kan worden gekoppeld aan 1 of meerdere regels uit verschillende begrotingen.
Dit biedt een directe relatie tussen planningen, begrotingen en projectbeheer.

2) Offertes uitvragen:
Voor elk project kunt u offertes opvragen bij uw leveranciers.
Dit vergemakkelijkt de prijsvergelijking en selectie van leveranciers voor een project.

3) Dashboardfunctionaliteit:
Het hoofddashboard geeft een overzicht van alle projecten met hun status, voortgang en belangrijke kerncijfers en maakt het mogelijk om snel in te zoomen op specifieke projecten.
Er is een projectspecifiek dashboard voor elk project waarin u alle communicatiegegevens, statussen en gerelateerde documenten kunt beheren. Dit dashboard bevat real-time informatie over de voortgang en eventuele knelpunten. Alle communicatie met betrekking tot een project wordt centraal vastgelegd in het projectdashboard.
Help en ondersteuning
Heeft u vragen over de verschillende modules? Bezoek de helppagina op www.primabeheer.nl/help
Hier vindt u uitgebreide uitleg over hoe de modules werken, inclusief stappenplannen.
De helppagina wordt regelmatig uitgebreid met nieuwe informatie en functionaliteiten, zodat u altijd toegang heeft tot de meest actuele ondersteuning.
De helppagina is volledig geoptimaliseerd voor mobiel gebruik, zodat u overal eenvoudig hulp kunt vinden.

Heeft u wat extra hulp nodig? Wij bieden persoonlijke ondersteuning als u vragen heeft die niet worden beantwoord op de helppagina. Neem hiervoor contact op via helpdesk@primabeheer.nl. Als u het fijner vindt om een persoonlijke uitleg te krijgen, kunt u binnenkort een training boeken.
Gratis proefperiode voor de projectenmodule
Indien u een kijkje wilt nemen in onze projectenmodule, bieden wij u de mogelijkheid om deze twee maanden gratis uit te proberen. Stuur een verzoek naar helpdesk@primabeheer.nl om hiervan gebruik te maken. Na twee maanden stopt de proefperiode automatisch, tenzij u aangeeft de module verder te willen afnemen.
PrimaBeheer is een onderdeel van PrimaStart B.V.
PRIMASTART B.V.
Kerkenbos 12-34
6546 BE Nijmegen
024 - 78 53 703
info@primabeheer.nl
ontwerp en
realisatie:
[AFMELDEN]