Geachte relatie, beste gebruiker,
Via deze nieuwsbrief informeren we u graag over de ontwikkelingen rondom de PrimaBeheer-software.
In februari 2024 is de nieuwe BV PrimaStart opgericht. Sindsdien hebben we hard gewerkt aan de transitie van de OCS-Suite naar de PrimaBeheer-look-and-feel. Daarnaast zijn er een aantal grote aanpassingen doorgevoerd die binnenkort zullen worden uitgerold.
Deze maand hebben we ook onze nieuwe website gelanceerd! Hier vindt u niet alleen het laatste nieuws, maar ook alle informatie die u nodig heeft om optimaal gebruik te maken van onze software.
Namens het team van PrimaStart, wensen we u hele fijne feestdagen en een inspirerend 2025!
Met vriendelijke groet, Boy Gebbing PrimaStart B.V. |
|
|
 |
|
| Nieuwe release software binnenkort live! |
|
Met trots kondigen wij aan dat de nieuwe release van onze software vanaf 1 januari 2025 voor iedereen beschikbaar zal zijn. De update zal plaats vinden tussen 23-12-2024 en 31-12-2024, in deze periode kan het zijn dat gedurende korte tijd de software wat haperingen kan vertonen. Excuses voor het ongemak, maar we zijn er van overtuigd dat de nieuwe release u meer mogelijkheden biedt in het beheer van uw maatschappelijk vastgoed. Deze versie bevat een reeks grote verbeteringen en nieuwe functies, die we hieronder samenvatten: |
|
| 1. Vastleggen van planningen |
|
 | | Planningen kunnen direct worden gegenereerd vanuit actuele gegevens.
|  | | Opslag in .csv en .pdf formaten is standaard inbegrepen.
|
|
|
| 2. Digitale goedkeuring van planningen |
|
 | | Vastgelegde planningen kunnen digitaal worden aangeboden ter goedkeuring.
|  | | Opdrachtgevers kunnen inloggen om planningen goed of af te keuren met de benodigde informatie.
|
|
|
 | | Na goedkeuring van alle planningen kunnen begrotingen worden gegenereerd.
|  | | Deze begrotingen kunnen, na eventuele aanpassingen, digitaal worden aangeboden ter goedkeuring.
|  | | Opdrachtgevers kunnen inloggen om begrotingen goed of af te keuren met de benodigde informatie.
|
|
|
| 4. Nieuwe module Projectenbeheer |
|
 | | Er kunnen diverse projecten worden gestart, eventueel gebaseerd op specifieke begrotingsregels.
|  | | Digitale offerteaanvragen kunnen eenvoudig vanuit elk project worden beheerd.
|  | | Een uitgebreid dashboard biedt overzicht en beheer van alle lopende offertes, agenda, contactmomenten, documenten, facturen, enz.
|
|
|
| 5. Help online beschikbaar |
|
 | | Geschikt voor mobile telefoons, ideaal als naslagwerk.
|  | | Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de PrimaBeheer-software? Kijk hier eens.
|
|
|
| 6. Inloggen bij primabeheer software |
|
 | | Directe gebruikers kunnen eenvoudig inloggen via ons hoofddomein primabeheer.nl of via hun eigen subdomein, bijvoorbeeld: mijnorganisatie.primabeheer.nl, inloggegevens opnieuw vereist.
|  | | Gebruikers van resellers hebben toegang via het beheerportaal van de PrimaBeheer-software, waar zij inloggen per relatie.
|  | | De oude url zoals b.v. mijnorganisatie.ocs-net.nl zal in de loop van 2025 komen te vervallen.
|
|
|
Wij kijken ernaar uit om deze nieuwe functies met u te delen. Heeft u vragen of wenst u meer informatie? Neem gerust contact met ons op!
Het PrimaStart Team |
|
| Technische Vragen of Storingen? |
|
| Heeft u technische vragen of ondervindt u storingen met de PrimaBeheer software? Stuur dan een e-mail naar ons supportteam helpdesk@primabeheer.nl. Zorg ervoor dat u zo gedetailleerd mogelijk de informatie over de storing vermeldt. Indien mogelijk, voeg een screenshot van de foutmelding toe. Dit helpt ons om het probleem sneller en effectiever op te lossen. |
|
|
|