| ||
Training - SoortenHet submenu 'Soorten' biedt de mogelijkheid om verschillende soorten meldingen te beheren. Elke melding kan een specifiek soort hebben, bijvoorbeeld:- Klachtenonderhoud - Conciërge - SCHADE: door inbraak - etc. Je kunt nieuwe soorten meldingen toevoegen en bestaande soorten aanpassen. Dit kan handig zijn om je meldingssysteem te personaliseren naar de behoeften van je organisatie. Je kunt de volgorde bepalen waarin de soorten meldingen verschijnen in het formulier waarmee meldingen worden ingediend. De volgorde is belangrijk omdat dit bepaalt hoe gebruikers door de beschikbare opties kunnen kiezen wanneer ze een melding indienen. LET OP! Wees voorzichtig bij het wijzigen van bestaande soorten meldingen, vooral als er al meldingen zijn ingediend die aan een bepaald soort gekoppeld zijn. Het wijzigen van het label van een soort (bijvoorbeeld van 'Schade: door inbraak' naar 'Schade: door storm') kan ertoe leiden dat alle bestaande meldingen die eerder met het oude label waren gelabeld, nu onder het nieuwe label vallen. Dit kan verwarring veroorzaken of leiden tot inconsistente data. Door de soorten meldingen goed in te stellen en te beheren, kun je zorgen voor een duidelijke en gestructureerde manier van het indienen en verwerken van meldingen, zonder dat dit ten koste gaat van bestaande data.
|