| ||
Training - InstellingenHet submenu 'Instellingen' bevat verschillende configuraties die van invloed zijn op de werking van het systeem. Hier zijn de belangrijkste onderdelen uitgelegd:1 Werkorders Deze optie bepaalt of werkorders automatisch worden aangemaakt bij bepaalde acties, bijvoorbeeld wanneer er een bepaalde taak of proces wordt gestart in het systeem. Dit kan worden ingesteld zodat werkorders automatisch worden gegenereerd, of dat dit handmatig moet gebeuren. 2 Statussen bij zoeken In het submenu-item 'Melding zoeken' vind je een zoekformulier met verschillende filters, waaronder de statussen. Met de optie 'Statussen zoeken' kun je bepalen welke statussen zichtbaar zijn bij het zoeken naar meldingen. Dit kan beperkt worden ingesteld zodat alleen bepaalde statussen zichtbaar zijn, of je kunt kiezen om alle statussen weer te geven. 3 Footers in werkorder Deze instelling bepaalt of de voetregel (footer) van een werkorder vast is ingesteld of aangepast kan worden. Als je kiest voor 'Kunnen veranderd worden', kan de gebruiker de footer bij het opstellen van een werkorderbon bewerken. Als je kiest voor 'Staan vast ingesteld', wordt de footer automatisch ingevuld met vooraf gedefinieerde gegevens en kan deze niet worden aangepast. 4 E-mailadres servicedesk Dit veld maakt het mogelijk om het e-mailadres in te stellen dat gebruikt wordt voor alle e-mailcommunicatie vanuit het systeem. Dit e-mailadres wordt gebruikt voor meldingen, updates, en andere communicatie die vanuit de servicedesk of het systeem zelf wordt verzonden. Deze instellingen helpen je om de werking van het systeem beter af te stemmen op de wensen van je organisatie en kunnen zorgen voor een soepelere workflow.
|